my day

hejhej,
skola -.-
slutade halv 3 vi hade skit sexual sak, vi ska ha det i typ 2 veckor till
ah vi tittade ialf på en film den var fett äklig ialf i slutet jag tror jag dog,
men ialf efter skolan gick jag, sarina och ronja hem till ronja,
vi bakade kokobolls-deg o så åt sarina ingenting 
de va bara jag o ronja, och så drack vi typ melon och halon vatten mums :) 
sen tittade vi på en film kommer inte ihåg vad den heter vi tittade inte ens på hela hah som vanligt.. vi började hålla på med mobilerna o datan,.. men den va ändå bra asså filmen xd 
sen vid sex så drog jag o sarina hem 
kom hem vid sju, åt middag, ska snart ut -,-
imorrn är det någon konstig dag kommer inte ihåg vad det heter det heller
aah men inge plugg, bara masssa konstiga aktiviteter slutar 1 :D
ah men vi ska typ få baugette till lunch vi får typ inte vara nere på nere plan,
för där e åttorna de e typ någon som pratar med dom, om typ nationonalt nåt sånt
så vi ska typ äta lunch i klassrummen, sen hittar man väll på något inget planerat..
ska ut nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

fett fin blogg!

2009-01-26 @ 21:21:33
URL: http://hejfridaa.blogg.se/
Postat av: Mika

tack :D

fett fin blogg själv :)

2009-01-26 @ 22:29:53
URL: http://dinmiikaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0