söndag 25/1

Hejhej (:
hemma nu eller kom typ hem för typ en timme sen
vi hade rikigt kuul igår,
vi gick o la oss vid 3, jag somna typ 4  halv 5, jag var fett pig :S
missa tåget när jag skulle åka till becca, jävla ffitt buss som kommer 7 minuter senare
men jag kom inte sist ialf,
emmi o ida kom typ vid sex då åt vid, sen snacka vi fett mycket, och åt cheesecake (mums, hemmagjord)
och sen lite senare, så kolla vi på tv, o körde guitar hero,
sen sattt vi typ o snackade lysnade på musik åt godis, och dansade
vid tio åkte sarina hem, och vid elva gick ida hem.
efter ett tag vid typ halv 11 körde vi vatten poker. x)
fast det blev inte så länge för det slutade med att alla försökte träffa munnen med popcorn vi satt o försökte göra de 30 - 45 minuter vilken liv?, men de va as kuuul haha
och tess's hade värsta konstiga saken på sitt huvud, o så tog vi massa kort hah
efter det körde vi värsta konstiga spelet typ galen panna,
men hade ett pannband på sig, o typ två kort som det stod person och land/stad
körde vi typ de till 2 halv 3 ,becca fick alltid dom konstiga hon fick typ jultomten och tess fick saddan hussein
sen ringde vi heta llinjen, en kille bah hur gammal e du emmi bah
18 emmi bah hur gammal e du han bah 60
och han frågade om hon ville gå ut med han på fredag hon bah aah,
hahaha fan vad jag skrattade.. xd
vi tänkte prutta i micken när han pratade
sen vid 3 vi somna,
sen vaknade jag vid 10 en liten blixt av kameran okej blixten är as stor,
haha hennes mamma tog kort
sen vid elva åt vi frukost, dom spelade jag tittade på beck :D
sen körde vi mario kart vid ett i  typ en timme :S
haha fett kul sen vid 3 halv 4 vi åkte hem :)
ska väll snart hoppa in i duschen,
mår inge bra, är as snorig ont i huvudet ont i halsen :S
måste väll ta det luungt idag

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0