tisdag 26/1

hejhej,
idag var det en ganska rolig o tråkig dag
det är ju sån hära förintelsensminnesdag..
vi såg först på en film om typ krig o hitler
sen fick vi typ inte gå ner o sånt,
men sen gjorde vi massa pyssel omm hitler
fick veta mer om hitler, x)
sen när vi skulle åka hem från skolan
slutade ett, så såg vi bussen dt stod nåra vid bussen vi bah vi hinner
och sen bah stängde han näär inte ens dom hade gått på jag bah fett fitigt de va inte ens fullt :@ 
sen när vi gick till statonen gick jag sarina linnea o ronja före, 
vi lossades att vi hann med tåget, för dom var as långt bak.
sen gömde vi oss bakom en sand box, 
man såg linneas mössa så jag tryckte ner den för dom kom närmare, 
sen jag bah till linnea jag bah ligg där nu annars sätter jag mig på dig 
sen såg man sarinas bulle, 
sen jag kolla upp o så ba såg dom oss, men dom hade sett oss innan 
sen när stockholm c tåget kom jag sarina, ronja o linnea  hoppa in vi frös 
ronja ville inte gå av sen när dörrarna stängdes, så jag drog med mig henne, 
var tvungen att typ hålla upp dörrarna. 
i kallhäll ronja satt kvar hon ville typ inte lämna mig x]
så hon satt kvar jag typ drog med mig henne ut sen hon bah kastade in sin väska när dörrarna stängdes 
jag bah typ tog tag i dörrarna o kastade ut hennes väska, 
alla bara glodde på mig på tåget för att dörrarna stannade upp typ, 
dålig humor? men ändå bäääst
hahah dt var typ min dag, ska snart ut :) 
har nyss bakat kladdkaka :D 
mums, ska äta den snart, mer ska jag väll inte hitta på idag, 
ska snart kolla på andra avenyn 
inge mer
, juste på fredag sover jag hos ronja, 
fett kuuul det kommer bli, har längtat efter den hära dagen  i åratal/månader 
vi kommer att ha det best elr hur? 
du o jag sötis på fredag <3
 aja hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0